Thursday, March 4

spring dress preview, part 1


It's time to reveal what I've been collecting, sitting on, mending and cleaning all winter long! Spring dresses! I'll be doing weekly previews of them for a the next month or so, there are far too many (literally over 100, not to mention what I'll be finding as these weeks go by!) to put into one blog post, so I'll be posting previews of 20 dresses at a time. Enjoy, I think there is something for just about every girl in all the dresses I'll be listing this spring & summer!

24 comments:

Purple Deer said...

OMG! OMG! OMG!

Jessica / Lola Vintage Clothing said...

Cannnnndy for my eyes! That yellow one makes my heart melt!

Molly @ Star Cottage said...

*SWOON*

Rosie said...

Holy spring dresses, Batman!

curator of cute said...

Oh My Goodness! i am in love with so many of them already!!! beautiful!!!!

Laura said...

Stunning dresses and such gorgeous colours. It's impossible to pick a favourite out of them!

Your blog is lovely, I'm very glad to have come across it. :)

Karen/Small Earth Vintage said...

Yep, just like a bowl of candy! Beautiful. The navy and yellow one (third row, far right) is really talking to me.

buttercup caren said...

Somehow they make me think of lollipops. Pretty vintage dresses on a stick. Kind of dreamy & tasty.
I would like a lollipop now, please! :)

BaronessVonVintage said...

oooooo, awwwww, YAY!

lynette said...

sooo exciting!

Alicia said...

Oh, wow! The navy and yellow one, be still my heart!

And that sage green dress at the bottom looks like it may be just the ticket for one of my bridesmaids... *crosses fingers*

Francy said...

I love so many of these dresses, it's not even funny ;-)

pixiedrivein.blogspot.com

Kelley Anne said...

Wow, you are amazing. These are all incredibly beautiful.

Adelaide's Homesewn said...

the yellow and blue one! seriously want.

Hunter said...

I think my heart went for the brown dress instantly. :)

Amanda / Rust Belt Threads said...

Loving all the florals!

Annie said...

I love every single one! The one on the top left is probably my favorite, but I can't even say for sure because they're all amazing.

Sak said...

omg!!! can I have them all...

victoria said...

yup. i think i just had a heart attack.

Jean Jean Vintage said...

Holy of holies . . . you've been like a little squirrel gathering dresses for Spring! This is heaven for my eyes.

Wild Tea Party said...

be still my beating heart.I wish I could wear every single one of them.

Good Girls Studio said...

Canary Yellow is my fave!

Zohar said...

wow wow WOW! Besides the drooling they are ALL so lovely. the upper yellow, and upper green floral ones are my fave! :)

PrettyDamnCute said...

Ok...I did this backwards. Saw #2 before #1. Now I have 3 dresses to stalk. In this one it's the yellow stunner in the 3rd row!

Post a Comment

Other posts

Blog Widget by LinkWithin